Onze verzorgers vinden het ontzettend leuk en gezellig om de wandelaars te verzorgen tijdens de 4 Daagse. Het is bij ons zeker geen zelfbediening op de rust en wacht netjes op je beurt !!  Onze verzorgers laten onze rustposten altijd schoon en netjes achter , zodat wij ook volgend jaar weer met open armen worden ontvangen !! U kunt ons daar ook bij helpen om afval in de vuilniszak te gooien en eventueel uw eigen mok of bestek te gebruiken. Er is bij elke rust een jerrycan met spoelwater aanwezig om uw mok om te spoelen. Ook staat er bij elke rustpost een ton voor statiegeld flesjes en blikjes. Wat halen onze verzorgers elke dag bij de groothandel om ons te verwennen. We hebben koffie , thee , melk , karnemelk , koeken , diverse soorten limonade , chocomelk , AA , snoepjes voor onderweg en vers fruit ligt voor u klaar op de tafel. Daarnaast hebben we haast elke dag een soeprust ( groentesoep , erwtensoep en tomatensoep ) , op de 2e dag net buiten Beuningen het ambachtelijk slaatje , op de 3e dag in Groesbeek de beroemde traditionele gehaktbal en op de 4e dag het broodje worst in Mook !! Elke dag belegde broodjes ham & kaas weliswaar in beperkte hoeveelheid. Op de 4e dag op de Houtlaan , waar het verkeer de hele dag de St. Annastraat mag passeren , staat rechts van de weg ,achter het publiek onze rust iets verder naar achteren het straatje in . We proosten met elkaar op een geslaagde 4 Daagse en nemen daar ook afscheid van elkaar met een welverdiend frisdrankje , pilsje of een prosecco !!  Daarna is het nog maar een klein stukje genieten van de sfeer in Nijmegen.